למרות שבלאקברי איבד אחוז מכח שלו למתחרים שלו ב2010, המותג בלאקברי התחיל להתעורר ולהתחזק על פי סקר של חברת הסקרים Virtue 100 שמדרגת את 100 המותגים המובילים חברתית על פי ניתוח יומי אונליין של דיבורים ושיחות על המותג ברשתות החברתיות בלוגים , מיקרו בלוגים, תמונות ושיתופי וידאו של המותג שאנשים שיתפו.
על פי המדד שלהם המותג בלאקברי עבר למקום ה2 זז 13 מקומות משנה שעברה בקטגוריית מוצרי צריכה אלקטרוניים, וגם נמצא במקום ה-2 אחרי האייפון שנמצא במקום ה-1 כבר שלוש שנים מאז שהסקר התחיל.
אנחנו מקווים ויודעים שהבלאקברי יהיה ראשון ואנחנו מחזיקים לו אצבעות.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה